عکس/آرمیتا در دیدار امروز با رهبری

تعداد بازدید: 4451  | تاریخ درج : شنبه 18 خرداد سال 1392
آرمیتا (دختر شهید رضایی نژاد) و مادرش در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب حضور داشتند.


Share  
 

نظرات:

نویسنده: ...
تاریخ : 1392/03/18
خدا این دختر نازو کوچولو رو حفظ کنه
نویسنده: علی
تاریخ : 1392/03/19
فدات بشم آرمیتای من
نویسنده: علی
تاریخ : 1392/03/19
فدات بشم آرمیتای من
نویسنده: ...
تاریخ : 1392/03/19
توی کتاب شهید رضایی نژاد اومده که تونسته یک اخلالگر مغناطیسی رو خنثی کنه و این کارو هم میکنه این کار شهید یعنی کار با یک بمب یعنی هر لحظه ممکن بود با عمل بروی این اخلال گر جونشونو و از دست بدن ولی ایشون این کارو انجام میدن. ولی خیلیا هیچ موقع منافع شخصی خودشونو در خطر نمی ندازن. وقتی این خاطره رو میخوندم یاد یکی از دوستام افتادم.این دوست من تز ارشدشون تو زمینه هسته ای بود و موقع دفاع از تزشون شرایط خیلی امنیتی شد و باید دفاع بسته انجام میشد استاد دوستم بعد از دفاع به ایشون گفت که تحت هیچ عنوان دیگه باهاشون تماس نگیره و حتی به ایشون گفت که باید شماره موبایلشو و از گوشیش حذف کنه. این استاد نمی خواست خودشو تو خطر بندازه در حالی که این فرد تنها ی استاد راهنما بود.ولی شهید داریوش بدون اینکه چشم داشت مادی داشته باشه تا آخرین لحظه اهدافشونو ادامه دادن و بعد خیلی مظلومانه شهید شدن ولی آنگونه که باید و شایدکسی پیگیر پرونده شهادت ایشون نبوده و این مساله خیلی آدم و رنج میده!!!
نویسنده: اسكندر
تاریخ : 1392/03/21
سلام مي خواستم بدونم شما طرفدار جليلي هستيد. چون جليلي در عكس هاش از عكس شهداي هسته اي استفاده مي كنه لطفا نظرم رو انتشار دهيد و جواب سوالم رو بديد. من با شناختي كه از ششيد رضايي نژاد داشتم مطمئن بودم كه اگر ايشان زنده بودند به جليلي راي نميدادند. ؟؟؟؟؟؟
نویسنده: سعیده
تاریخ : 1392/03/22
سلام.خیلی خوشحال شدم وقتی آرمیتا جون رو با حجاب زیبایش دیدم.امیدوارم همیشه و در هر مراسمی که به همراه مادر مهربان و محجبه اش شرکت می کند،این حجاب زیبا هم همراهش باشد.ان شاء الله
نویسنده: .
تاریخ : 1392/04/01
جلالخالق!!!!مردم چه سوالایی میکنن؟؟؟؟ حالا چه فرقی به حال شما میکنه که اگه ایشون بودن به کی رای میدادن؟؟؟ مگه رای چیز شخصی نیست اینقدر ظاهر بین نباشیممم..
نویسنده: اسكندر
تاریخ : 1392/04/08
آره فرق داره چون الان دارن از شهدا استفاده ابزاري مي كنن. حتي برخي از خانواده ها هم خودشون دارن اين روند رو پيش مي برن ..... آخه نوع نگاه اين وبلاگ با انديشه شهيد كاملا متفاوت است. نيازي هست بگم نظرم رو چاپ كنيد؟؟؟؟!!!!!!
نویسنده: ستاره
تاریخ : 1392/04/11
داریوش جان نامت را بر کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد تا گواهی بر معصومیت تو باشد عکست را در گلدانی از جنس عشق خواهم گذارد تا بر بام باغ ملکوت غنچه دهد آخرین سخنت را با برگی از لاله در کتابی از عطوفت خواهم نوشت و شب هنگام یاد تو را به میهمانی خیال خواهم خواند بی گمان با من سخن خواهد گفت که زندگی کوچکتر از مردمک چشم تو است. بهاران با تو زیباست... و فصل پاییز مرگ برگ های سبز را به تماشا می نشیند. زمستان غم چشمان تو را به خاطر می آورد آنگاه که پر از فریاد در سکوتی دلگیر غریبانه بار سفر بستی و به دیار معشوق شتافتی
نویسنده: یه نفر
تاریخ : 1392/04/17
به نظر من فعلا حجاب زووووود
نویسنده: آشنا
تاریخ : 1392/06/21
سلام.من يكي از آشنايان نزديك اين خانواده هستم.آرميتا خودش نوع لباس و پوشش رو انتخاب ميكنه و مادرش هيچ اجباري در اينكار بهش نميكنه،در جواب كسيكه گفته حجاب هنوز زوده......در جواب اسكندر هم بگم شما هيچ شناختي از شهيد نداري و نظرات خودت رو برا خودت نگه دار.
نویسنده: بهاره
تاریخ : 1392/12/18
آرمیتای عزیزم توی مسیری قرار گرفتی که ما سال66 قرار گرفتیم.. هنوز کوچولویی عزیزم ولی مردم با ما بچه های شهدا خیلی بد برخورد میکنن.... یا ترحم میکنن یا میگن چون بچه شهیده پس هرچه که داره واسه خاطر شهادت باباشه.. آرمیتای عزیزم امیدوارم هیچ کسی بهت این حرفا رو نزنه اما اگرم کسی اینجوری گفت بدون از نا آگاهی گفته چون اونا نمیفهمن که ما حاضریم از زندگیمون بگذریم ولی بابامون یه بار دیگه از در خونه بیاد داخل و ما رو در آغوش امنش بگیره.. برات آرزوی خوشبختی میکنم دختر نازم..
نویسنده: ارادتمندتمامی شهدای عزیز...
تاریخ : 1393/09/19
بهاره خانم من فرزند شهید نیستم وهزاران مرتبه شکر خدارو شکر میکنم به خاطر وجود نازنین بابام اما شما هم بدانید که پدر شما وامثال شما زنده اند وهواتونو دارند خیلی زیاد.پدر شما یا ارمیتا میتوانستند به گونه ای دیگر نباشند اما حالا نیستند وبا افتخار نیستند.واین یعنی تمام عشق به بابایی که هم هست وهم نیست.لز پدر ارمیتا وامثال پدر شماوشاید هم از پدر شما حاجت گرفته ام.من فامیل شمارو نمیدانم شاید.پس شادباشید که پدرتان با افتخار رفتند.
نام شما:  
آدرس ایمیل:
نظر شما: