سوم بهمن ماه ، ایستگاه آخر همایش شعر و شهدای جهاد علمی

تعداد بازدید: 4249  | تاریخ درج : چهار شنبه 20 دی سال 1391

جشنواره  شعر شهدای جهاد علمی به  ایستگاه  آخر نزدیک می شود .


به  گزارش ستاد خبری و اطلاع  رسانی کنگره  شهدای جهاد علمی ، دبیر اجرایی این همایش با بیان این مطلب به  خبرنگار ما گفت: پس از برگزاری چند پیش همایش شعر شهدای جهاد علمی  که در استانهای خوزستان،سمنان(سمنان،مازندران،گلستان) و گیلان برگزار شد، همایش شعر، سوم بهمن ماه  به  ایستگاه  آخر می رسد .

ناصر حامدی با اشاره  به  اینکه این همایش با استقبال بی نظیر شاعران پیشکسوت و جوان مواجه شده است، گفت : بیش از 600شاعر ، 1000 قطعه  شعر به  این همایش فرستادند و این خود نشان از جایگاه ارزشمند دانشمندان شهید در قلب شاعران متعهد این مرز و بوم دارد .

وی اضافه  کرد : داوری نهایی آثار رسیده توسط اساتید نام آشنای شعر کشور آقایان علی معلم دامغانی،محمدعلی بهمنی،یوسفعلی میرشکاک،مصطفی رحماندوست و علیرضا قزوه انجام می شود و در نهایت صاحبان ده اثر برگزیده به همایش نهایی شعر شهدای جهاد علمی که در عصر روز 3 بهمن ماه در ایوان شمس برگزار می شود راه می یابند و در روز برگزاری کنگره  هدایای نفیسی به  آنان اهدا خواهد شد ..

دبیر اجرایی این همایش با اشاره به  اینکه  درروز برگزاری همایش شعر شهدای جهاد علمی ، از 5 شاعر پیشکسوت انقلاب تقدیر به عمل خواهد آمد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : در این مراسم از چند شاعر غیرایرانی نیز دعوت به  عمل آمده که به شعر خوانی با موضوع  ترور دانشمندان و جهاد علمی خواهند پرداخت .

ناصر حامدی  به  حضور خانواده های شهیدان دکتر علیمحمدی ، رضایی نژاد ، احمدی روشن ، دکتر شهریاری و خانواده  شهید تهرانی مقدم در این همایش اشاره  کرد و گفت : در این مراسم مهمانان و شخصیتهای برجسته  سیاسی و فرهنگی کشور نیز حضور خواهند داشت که  انشاالله در روزهای آینده  اطلاع  رسانی لازم انجام خواهد شد .


Share  
 

نظرات:

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است
نام شما:  
آدرس ایمیل:
نظر شما: